loading...

اینکوگراف

بازدید : 3
سه شنبه 15 بهمن 1403 زمان : 23:26
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اینکوگراف

دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ریزیآموزشی و درسی، در قالب ppt و در 116 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

معرفی و مسائل برنامه ریزیآموزشی و درسی

مسائل اساسی برنامه ریزی درسی

فصل اول: برنامه ریزیآموزشی و درسی (مفاهیم و نظریات)

برنامه

برنامه ریزیبه عنوان یک نظام (سیستم)

نظام‌های عقلانی

فنون برنامه ریزیآموزش و پرورش با نگرش مستقیمی

شیوه سیستمی‌در حل مساله

توصیف کنندۀ برنامه ریزیسیستمی

نظریه‌های مربوط به برنامه ریزی درسی

مراحل برنامه ریزی

نمودار تصوری مراحل برنامه ریزی درسی

انواع برنامه ریزی( از نظر دامنه عمل )

تصمیم گیری در برنامه ریزی

کسانی که در برنامه ریزی درسیدخالت داده می‌شوند

فصل دوم: منابع اطلاعات برای برنامه ریزی درسی(مبانی برنامه ریزی درسی)

منابع اطلاعات مورد لزوم برای برنامه ریزی درسی

منابع فرعی یا متمم

یادگیرندگان به عنوان منبع اصلی برای برنامه ریزان

اطلاعات کمّی درباره یادگیرندگان

الگوهای پیش بینی

حداقل اطلاعات لازم برای الگوی نسبت بازماندگی

روندیابی

اطلاعات کیفی دربارۀ یادگیرندگان

نیازهای یادگیرندگان و برنامه ریزی درسی

یادگیری و برنامه ریزی درسی

فصل سوم: اطلاعات درباره جامعه ( مبانی جامعه شناختی برنامه ریزی درسی)

نقش وکارکردهای اجتماعی آموزش وپرورش

فصل چهارم: مبانی فلسفی برنامه ریزی درسی

ارتباط حوزه‌های فلسفه با آموزش وپرورش

متافیزیک وآموزش و پرورش

معرفت شناسی وآموزش و پرورش

ارزش شناسی وآموزش و پرورش

منطق و آموزش و پرورش

مکاتب فلسفی و آموزش و پرورش

ایده آلیسم ( Idealism )

مشخصات عمده برنامۀ ایده آلیسم

رئالیسم Realism) )

پراگماتیسم ( Pragmatism )

فصل پنجم: اطلاعات درباره معرفت و دانش بشری

فصل ششم: طرح ریزی برنامه‌های درسی

فرایند برنامه ریزی درسی

حیطه برنامۀ درسی

اصول کلی انتخاب فرصت‌ها و فعالیت‌های یادگیری

فصل هفتم: انواع طرح‌های برنامه درسی

طرح‌هایی که بر شایستگی‌های ویژه تاًکید می‌کنند

طرح‌هایی که بر فعالیت‌ها و مسائل اجتماعی تاًکید می‌کنند

طرح‌هایی که بر نیازها و علاقه‌های فردی تاًکید می‌کنند

طرح‌هایی که بر موضوعهای درسی تاًکید می‌کنند

معنا ومفهوم دیسیپلین ( معرفت سازمان یافته )

سازمان دادن محتوای برنامۀ درسی و یادگیری

سازمان دادن محتوا برای یادگیری تراکمی‌یا مداومت

چه کسانی باید در برنامه ریزیبرای آموزش شرکت کننده ؟

انواع طرح‌های آموزشی

ویژگیهای یک طرح آموزشی

فصل هشتم: ارزشیابی برنامه‌های درسی ( الگوهای ارزشیابی از برنامه درسی)

ارزشیابی تکوینی

ارزشیابی نهایی

الگوهای ارزشیابی از برنامۀ درسی

الگوی تایلر

فرآیند ارزشیابی

الگوی استیک

الگوی پیشنهادی سیلور و الکساندر

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " برنامه ریزیآموزشی و درسی" می‌باشد که در حجم 116 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می‌تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می‌توان تغییر داد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 346
  • بازدید سال : 650
  • بازدید کلی : 42538
  • کدهای اختصاصی